tp krokat idag HAHA

Haha när vi skulle till slöjde så hade vi lämmnat klubbgärdets 4:or. Busschafören hade bråttom och tänkte gena under en tunnel. Tona sa vi kommer inte under för då går taket sönder! Busschafören körde under och då hörde man PANG! Alla där fram skrek till busschafören VA FAN GÖR DU! Klart blev ju alla lite rädda men jag och emelie bara stirrade på  varandra..... Vi började as garva!!! men när vi körde under bron så kom det typ ut syrgas eller ja jag kommer inte ihåg vad Fritz sa! Men direkt då det hade hänt så stirrade han på mig som om jag visste vad son hänt! Sweet Boy♥ Haha men jag pratade ju med Emelie och hon flög upp i taket HAHA loser till bästis jag har♥ Alla sa att vi har krokat men fattar it värför!
 Haha men det var kul det Haha Hej dåå♥

Min gammla ridlärare Mimmi! Klart den roligaste jag har haft, Saknar henne så♥♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia Risberg

En liten ponny blogg!

RSS 2.0