Onsdag och lördag hoppningarna

I onsdags hoppade vi svängig bana kan bara säga att han var fin! Han vägrade inte men en gång glömde jag 2:an så Aa men de ända jag krävde var farten! Men han hoppade bra :)
I dag hoppade vi linier och det gick galant fick bara bra av Marie och farten var helt okej faktiskt! Vi hade 2 linier, fick dålig ridning mot 2:dra linien då jag kon helt fel in! Sen slog vi ihop linierna då blev det som en bana. Anges filmade lite, tänkte fråga om hon kunde skika den till Mig för då kan jag klippa den! Men Aja. Nyss var jag på stan, köpte byxor, täkisar och handbolls skor med bra dämpning! Sen gick vi in på ålens och då fick man prova hår mascara så nu har jag en rosa slinga hihi! Aja hej dåå bloggar sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia Risberg

En liten ponny blogg!

RSS 2.0