Sorry att jag inte har bloggat!

Hej igår red jag Skänkelvikning med Bamse. Han var seg i början men super i slutet så bäst och när jag bör om i omklädningsrummet så träffade jag Bamses gamla ägare Jennifer. Hon var jätte snäll och nu ska jag prata med henne och lära känna Bamse bättre så då kanske vi kommer få flera rosetter. Men efter stallet var det tjejkvällen på G. Jag gick med Emelie,Mathilda,Moa,Tilda,Tova,Samuel,Johannes och Filippa vi hade super kul men jag köpte inte någonting hade bara 70kr hihi :) när vi gick så träffade jag Jennifer 3 gånger. Sen skulle jag typ sova hihi men idag skrittade jag och Elina ut lugnt så. Red Barbara då men nu försöker jag lära mig dressyr programmet LB:1 och ja men ska plugga det nu bloggar sen om jag hinner :) hejdåå



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Olivia Risberg

En liten ponny blogg!

RSS 2.0